2017. szeptember 29., péntek

Fahéjas csiga



150 ml meleg, tejszínes vízben elkevertem 70 g vajat, 10 g DW 1:4 édesítőt, 1 kupak vaníliaaromát, 20 g élesztőt, 10 g sikért, 100 g búzalisztet és pár percig állni hagytam, hogy az élesztő dolgozni kezdjen. Hozzágyúrtam 300 g teljes kiőrlésű búzalisztet, 1 tojást és 60 g tejfölt, majd kb. 3 mm vastagra sodortam. Megkentem 40 g olvasztott vajjal, megszórtam 60 g xilittel és fahéjjal, majd szorosan feltekertem és kb. 1 cm vastag szeletekre vágtam (nekem 22 db lett).


Sütőpapírral bélelt tepsiben, kb. 25 perc alatt aranybarnára sütöttem.

20 ml tejet, 50 g xilitet és egy kupak vaníliaaromát sziruppá főztem, majd amikor langyosra hűlt, hozzákevertem 2 ek. mascarponét és a csigák tetejére öntöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.