2017. szeptember 16., szombat

Saslik vele sült burgonyával



Szerintem a saslik az egyik legjobb ir-es étel azoknak, akik hozzám hasonlóan nem igazán kedvelik a zöldségeket. A hússal, szalonnával, kolbásszal összesülve igazán finomak lesznek :)

40 dkg csirkemellet felkockáztam, sóval, borssal, fokhagymával, paprikával, majorannával, korianderrel és köménnyel ízesítettem. 3 szelet füstölt szalonnát kb. 3 cm-s darabokra vágtam, 100 g füstölt kolbászt felkarikáztam.
Pritaminpaprikát, cukkinit, gombát és vöröshagymát felszeleteltem, sóztam, borsoztam, fokhagymával ízesítettem.

1 mélyebb gáztepsibe pici olajat és 100 ml vizet öntöttem. 1 kg burgonyát megmostam, felkockáztam, sóztam, borsoztam és a tepsibe raktam.
5 db nyársra húztam a saslik hozzávalóit. Szalonna, csirkemell, hagyma, cukkini, kolbász, paprika, gomba, szalonna, csirkemell...
A nyársakat a burgonyára fektettem és alufóliával lefedve 3/4 órát, majd a fóliát levéve még kb. 20-30 percet sütöttem, hogy szépen megpiruljon.
A szalonna és a kolbász elég sok zsírt kiengedett, így azt leöntöttem a krumpliról, amikor levettem a fóliát.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.