2017. szeptember 8., péntek

Habroló

A sajtos roló készítése közben eszembe jutott, hogy anyukám és a keresztanyám gyakran készítettek habrolót és imádtuk. Mivel a tésztából és a kenésből épp megmaradt 3 tojásfehérje, így rögtön ki is próbáltam a rolónak ezt a változatát is :)


Tészta receptje: lsd. sajtos roló http://edes-ir-elet.blogspot.hu/2017/09/sajtos-rolo.html





Töltelék 14 db-hoz:
200 g porxilitet 60 ml vízzel sziruppá forraltam, közben 50 g xilittel, 1 csipet sóval, vaníliaaromával és vaníliaőrleménnyel, 1/2 kk. ecettel felvertem a fehérjét. Kb. 10 perc forralás után a szirupot folyamatos keverés mellett a tojáshabhoz adtam és addig kevertem, míg kihűlt és sűrű, fényes nem lett. Akkor jó, amikor így megáll, nem folyik le a habverőről.


A kihűlt rolókat a vaníliás habbal, habzsákkal megtöltöttem.


1 db üres roló 13 g, 1 db habos 23 g ch-t tartalmaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.