2017. szeptember 20., szerda

Túrógombóc kuszkusszal


2 tojást szétválasztottam. A sárgáját elkevertem 250 g túróval, 20 g DW 1:4 édesítővel, őrölt vaníliával, 20 ml vízzel, 80 g kuszkusszal és 50 g zabkorpával. A fehérjét csipetnyi sóval habbá vertem és a túrós masszába forgattam.
Amíg felforraltam a vizet pici sóval, addig hagytam pihenni, hogy a kuszkusz és a zabkorpa megdagadjon, majd vizes kézzel gombócokat formáltam belőle.
Vigyázni kell, hogy a víz ne lobogjon nagyon, nehogy szétdőljenek a gombócok. Miután feljöttek a víz tetejére még kb. 5 percig főztem. 
Amíg megfőttek, 100 g teljes kiőrlésű zsemlemorzsát 35 ml olajon megpirítottam, erre szedtem a gombócokat és óvatosan összerázogattam, hogy a morzsa mindenhol bevonja őket.



Vaníliás, édesítős tejföllel, fahéjjal tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.