2017. szeptember 17., vasárnap

Narancsos, csokis kocka


A képek minőségéért elnézést kérek, hajnali fényekben nem tudtam jobbat készíteni :)
Piskóta:
8 tojás
40 g kakaópor
50 g teljes kiőrlésű búzaliszt
25 g sikér
20 g DW 1:4
őrölt fahéj és szegfűszeg ízlés szerint
késhegynyi szódabikarbóna
1 csipet só

Krém:
100 g Wawel narancsos cukormentes étcsoki (vagy narancshéj + étcsoki)
100 g Wawel cukormentes étcsoki
1 l cukormentes habtejszín
50 g habfixáló
porrá őrölt édesítő ízlés szerint

A piskótához a tojások sárgáját az édesítővel, a fahéjjal és a szegfűszeggel habosra kevertem. Beleszitáltam a száraz összetevőket (a teljes kiőrlésű lisztből a szitán maradó darabkákat is hozzáöntettem), majd óvatosan beleforgattam a csipet sóval felvert tojásfehérjét. Egy kb. 30*40 cm-s tepsiben tűpróbáig sütöttem.
A tejszínt a habfixálóval kemény habbá vertem, majd folyamatos keverés mellett hozzáadtam a felolvasztott csokit. A kihűlt piskótát kettévágtam és megtöltött ill. kívül is bekentem a csokis krémmel.
A tetejére én most 2 kocka narancsos Wawelt reszeltem, de ízlés szerint díszíthető :)



2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.