2017. szeptember 7., csütörtök

Tejszínes, gombás farfalle


Hozzávalók:

étolaj
1 db kisebb vöröshagyma
2 szelet füstölt (házi) szalonna
300 g konzerv gombakeverék (Lomee Pilztopf - Aldi)
500 ml tejszín
gorgonzola és trappista sajt
só, bors, petrezselyem, fokhagyma
500 g durum farfalle tészta

A tésztát sós vízben megfőztem és lecsepegtettem. A hagymát és a szalonnát apró kockákra vágtam, kevés olajon üvegesre sütöttem. Sóztam, borsoztam, petrezselyemmel és fokhagymával ízesítettem és hozzáadtam a gombát.


Az előzőleg kifőzött tésztát beleforgattam és picit lepirítottam, majd leöntöttem 500 ml tejszínnel és pár perc alatt besűrítettem.



Gorgonzola és trappista sajttal tálaltam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.