2018. augusztus 26., vasárnap

Csokis tallér

75 g búzalisztet, 175 g teljes kiőrlésű búzalisztet, 50 g margarint, 40 g tejfölt, 20 g DW 1:4 édesítőt, 5 ml vaníliaaromát, 1 tojást és 75 ml szénsavas ásványvizet összegyúrtam. 30 percre hűtőbe raktam, majd kb. 5 mm vékonyra nyújtottam a tésztát és 3 cm-es szaggatóval kiszaggattam.
Ostyasütőben, négyesével mindkét felüket aranybarnára sütöttem és rácson hagytam kihűlni a tallérokat.
Mikróban 1-1 perc alatt megolvasztottam 85-85 g cukormentes fehér- és tejcsokit és a tallérok egyik felét belemártottam. Rácsra sorakoztattam és kb. 15 percre hűtőbe raktam a csokis ostyát.
A tészta és a csoki is ízesíthető tovább fahéjjal, kardamommal, narancshéjjal... Felhasználható jégkrémekhez, töltött ostyához, négercsók alapnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.