2017. szeptember 22., péntek

Fokhagymás, sajtos kifli


20 g élesztőt elkevertem 15 g sóval, 100 ml langyos tejjel, 100 ml vízzel, 130 g rétesliszttel, 20 g sikérrel. Pár percig állni hagytam, majd 25 g olvasztott vajat, 350 g teljes kiőrlésű búzalisztet, 1 tojást és egy tojásfehérjét, 60 g tejfölt adtam hozzá. Összegyúrtam és 30 percet pihentettem.
200 g mozarellát lereszeltem. 100 g olvasztott vajat összekevertem 1 gerezd fokhagymával.
A tésztát 6 részre osztottam és mindegyiket köralakúra nyújtottam.
Egyet megkentem a fokhagymás vajjal, megszórtam sajttal és befedtem egy másik tésztával. Összesen 3-3 tésztát raktam egymásra, mindegyiket megkentem vajjal, megszórtam sajttal.


Mindegyiket 8 felé vágtam, feltekertem, tojássárgájával megkentem. Nyolcat sajttal, nyolcat szezámmaggal szórtam meg.
Kb. 30 perc alatt aranybarnára sütöttem őket.



Receptötlet: http://m.nosalty.hu/recept/sajtos-vajas-kifli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.