2017. szeptember 5., kedd

Focaccia


Ma láttam egy focaccia receptet, ami épp kapóra jött estére, mert nagyon kevés időm volt vacsorát készíteni, így ezt IR-esítettem.

Amíg kelt, belefért még egy séta is Scottyval :)



Eredeti recept: Slang Gertrud - Sufnituning-Hagyományos és Kreatív ételek csoport (Facebook)


Hozzávalók:

50 g kukoricaliszt
100 g búzaliszt
350 g tk. búzaliszt
20 g élesztő
1 tojás
1 tk. só
30 ml olaj
60 ml tejszín
200 ml langyos víz

Az összetevőket összegyúrtam és 1 órát kelesztettem. Amikor megkelt, elfeleztem a tésztát és sütőpapírral bélelt formába nyomkodtam. Az ujjammal lyukakat nyomkodtam bele és megkentem sós, fokhagymás olívaolajjal. Feltétként paradicsom, camembert, gorgonzola, reszelt trappista és bazsalikom került rá.


Maximális hőfokon kb. 20 perc alatt készre sütöttem.

Isteni finom volt ;)



1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.