2017. augusztus 19., szombat

Húsos-zöldséges pite

A díszítést nézzétek el, első próbálkozás volt és mint látható, van hova fejlődni 😂


Tészta:
300 g tk. búzaliszt, 100 g margarin, 1 tojás, 25 g sikér, só, szódabikarbóna, 1 kis poharas tejföl (lisztfüggő, de jól nyújtható tésztát kell kapnunk). A hozzávalókat összegyúrtam és hűtőbe raktam.
Töltelék:
400 g darált sertéshúst hagymával lepirítottam. Sóztam, borsoztam, fokhagymával, petrezselyemmel, snidlinggel és szerecsendióval ízesítettem és puhára pároltam. Hozzáadtam 150 g gombát. Amikor kész lett, 200 g krémsajtot és 150 g tejszínt kevertem hozzá, majd 2 tojást is elkevertem benne.

A tésztát köralakúra nyújtottam és tortaformában elősütöttem, majd beletettem a tölteléket. A tetejére 200 g brokkolit, 100-100 g bébirépát, zöldbabot sós vízben megfőztem, reszelt sajttal megszórtam és a leeső tésztával díszítettem.


Kb. 40 perc alatt aranybarnára sütöttem. Frissen is nagyon finom, de, hogy szépen lehessen szelni, érdemes vele várni 1-2 órát.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.