2017. augusztus 26., szombat

Rizskoch basmati és indián rizsből


10 dkg basmati rizst 2 dl vízben puhára főztem, majd 1 dl vizet és 2 dl tejszínt, 1 tk. DW 1:4-t, 1 kupak vaníliát adtam hozzá és addig főztem, míg besűrűsödött.
 Külön megfőztem 5 dkg indián rizst, amikor megpuhult 1-1 dl vizet és tejszínt, vaníliát és DW 1:4-t adtam hozzá, sűrűsödésig főztem.
 Amikor langyosra hűlt, belekevertem 4 tojássárgáját, amit előtte habosra kevertem 2 kupak vaníliával és 1 csapott ek. DW 1:4 édesítővelal és 1 ek. vajjal. Beleforgattam a 4 tojás felvert habját és kivajazott hőálló tálban aranybarnára sütöttem.


 Az öntethez áfonyát, málnát, meggyet és epret forraltam vaníliával, gyömbérrel, fahéjjal és pici DW 1:4-val.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.