2017. augusztus 16., szerda

Tagliatelle tejszínes paradicsommártásban húsgombóccal és zöldségekkel




Húsgombóc: 400 g darált hús, 50 g zabkorpa, 2 tojás, só, bors, fokhagyma, oregánó, bazsalikom. A hozzávalókat összekevertem, picit állni hagytam, majd olajban aranybarnára sütöttem.

Egy hőálló tálba öntöttem 400 ml sűrített paradicsomot, 200 ml tejszínt, sóval, borssal, oregánóval és bazsalikommal fűszereztem, összekevertem és beletettem az előzőleg kifőzött (350 g) durumtésztát. Ráraktam a húsgombócot, brokkolit, paprikát, paradicsomot, cukkinit, lilahagymát, bébispenótot. Dán fehérsajtot és reszelt trappistát szórtam a tetejére és addig sütöttem, míg a zöldségek éppen csak roppanósra sültek és a szósz besűrűsödött.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.