2017. augusztus 16., szerda

Bemutatkozás

Sziasztok!


Úgy gondoltam, első bejegyzésem rólam és az IR-ről, a hozzá való viszonyomról fog szólni :)


32 éves vagyok, Zamárdiban élek a párommal és a kutyánkkal, Scottyval, akit gyermekünkként imádunk. Szabadidőnkben szívesen sétálunk a természetben, olvasok, sütök-főzök. Kedvenc íróm Wass Albert, Sven Hassel, Jules Verne és még sorolhatnám, szinte mindent szívesen elolvasok :)


Íme az ebedli <3


Amikor kiderült az inzulinrezisztencia és a PCOS, nem foglalkoztam vele. Nem igazán voltak tüneteim a hirtelen hízáson kívül és édességfüggőként különben sem tetszett a sok szabály, a cukor elhagyása... Ahogy évek alatt romlottak az eredményeim, úgy szépen jöttek elő a tünetek is, így amikor 2015. márciusában új helyen kezdtem dolgozni, úgy gondoltam, eljött az ideje az életmódváltásnak is. Először nagyon bonyolultnak tűnt, alig mertem pár dolgot enni, majd elkezdtem IR-receptes blogokat tanulmányozni ill. az orvos és a dietetikus iránymutatása mellett egy Facebook-csoport is nagy segítségemre volt, hogy eligazodjak a diéta világában és megtanuljam az alapokat. Ahogy telt az idő, egyre több új alapanyagot próbáltam ki, egyre több mindent sütöttem, főztem, közben pedig legnagyobb örömömre szépen megindult a fogyásom is.


Jelenleg -24 kg-nál tartok:




Most, kicsivel több, mint 2 évvel a diéta elkezdése után azt gondolom, hogy ez az életmód inkább hozzáadott az életemhez, mint elvett belőle. A fogyásnak köszönhetően nagyon sokat javultak az eredményeim, jobban érzem magam, egészségesebbnek. Megismerkedtem sok olyan alapanyaggal, étellel, amiket előtte nem ismertem vagy épp csak hallottam róla. Ilyenek a bulgur, kuszkusz, stevia, chia mag, kókusztej, stb. Tervezem, hogy a későbbiekben nem csak recepteket fogok megosztani, hanem a diétával kapcsolatos összefoglalókat, alapanyagismertetőket is.


Jó időtöltést kívánok a blog olvasgatásához, remélem sok ember segítségére lehetek majd vele :)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.