2017. augusztus 31., csütörtök

Túrókrém

Imádom a túrókrémet sütiben és önmagában egyaránt. Sokféleképpen szoktam készíteni, gyümölccsel, pudinggal, tejszínhabbal, csokival...

Kiváló tízórai, uzsonna vagy desszert ebéd után :) 

Vaníliás túrókrém:

1 cs. vaníliás pudingot megfőztem 1 ek. vajjal, 365 ml tejjel (tejszín+víz),  2 ek. DW 1:4 édesítőszerrel. Még melegen hozzáadtam 450 g túrót és botmixerrel krémesítettem.


Kis tálakba osztottam, gullón keksszel, csokival, nektarinnal és mentával díszítettem, 1-2 órára hűtőbe raktam, de frissen is kiváló.








Gyümölcsös túrókrém zabkorpával uzsonnára (1 adag = 15g ch)

8 g zabkorpát 40 ml kókusztejjel felmelegítettem, pici édesítőt elkevertem benne, majd még melegen ráöntöttem az előre kimért fagyasztott gyümölcsre (ez most 10 g ch-nak megfelelő eper, málna, áfonya), hozzáadtam 75 g túrót, összekevertem és frissen fogyasztottam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.