2017. augusztus 27., vasárnap

Köleslepény


40 g kölest megfőztem 60 ml tejszín és 140 ml víz keverékében sóval, borssal, petrezselyemmel, fokhagymával és pici ételízesítővel. Amikor megpuhult, hozzákevertem 1 tojást és palacsintasütőben kevés olajon, kis lángon sütni kezdtem. Közben felkockáztam 1 szelet húsos, fokhagymás, kövesztett szalonnát és megpirítottam. Amikor már átsült a lepény felső fele is, a szalonnakockákat, camembert és gorgonzola sajttal együtt a lepényre tettem, megszórtam petrezselyemmel, reszeltem rá edami sajtot, majd félbehajtottam és nagy lángon sütöttem még egy kicsit, hogy a sajt jól megolvadjon. Salátával, paradicsommal és egy kis tejföllel tálaltam. Kiadós, laktató, jó választás reggelire vagy vacsorára.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.