2017. augusztus 16., szerda

Sajttal töltött kolbászos arancini bazsalikomos paradicsomszósszal






Arancini:

150 g basmati rizst megfőztem. 1/2 fej apróra vágott vöröshagymát, 2 szelet kockázott szalonnát, kolbászt megsütöttem. Amikor a rizs megfőtt, belekevertem 1 ek. vajat, a hagymás, szalonnás kolbászt és 1 tojást. Sóval, borssal, fokhagymával, reszelt sajttal ízesítettem. Amikor kihűlt, golyókat formáztam belőle, sajtkockával a közepén. Teljes kiőrlésű lisztbe, tojásba, majd zabkorpába forgattam és bő olajban aranybarnára sütötem.

Paradicsomszósz:

1/2 fej apróra vágott vöröshagymát kevés olajon lepirítottam, sóztam, borsoztam, felöntöttem paradicsompürével, bazsalikommal, oregánóval ízesítettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.