2017. október 3., kedd

Hagymaleves fokhagymás pirítóssal és sajtchipsszel


400 g vöröshagymát 3 ek. vajon karamellizáltam (csak a saját cukortartalmával), fehérborssal,  szerecsendióval, pici sóval, 3 gerezd fokhagymával ízesítettem, majd felöntöttem 800 ml húslevessel (ennek hiányában alaplé vagy víz is jó). Kb. 15 percet forraltam, majd 1/3 részét leturmixoltam és visszaöntöttem a többihez. 15 g teljes kiőrlésű búzalisztet simára kevertem 150 ml tejszínnel és a leveshez adtam, folyamatos keverés mellett sűrűsödésig főztem.
100 g sajtot lereszeltem és forró serpenyőbe kis halmokat raktam belőle. Amikor egyik fele már megsült annyira, hogy tartsa a formáját, megfordítottam és pirosra sütöttem őket.
A sajthoz használt serpenyőben 1 ek. vajon megfuttattam egy kis gerezd fokhagymát és 3 szelet félbevágott teljes kiőrlésű toastkenyér mindkét oldalát megpirítottam benne.
A levest forrón tálaltam reszelt sajttal, sajtchipsszel és a pirítóssal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.