2017. október 8., vasárnap

Almás krémes


A tésztához 2 tojást, 150 g finomlisztet, 350 g teljes kiőrlésű búzalisztet, 50 g DW 1:4 édesítőt, 4 ek. tejfölt (150 g), 200 g margarint, 1 cs. vaníliás xilitet, pici szódabikarbónát összegyúrtam. A tésztát háromfelé osztottam, kisodortam és 3 lapot sütöttem belőle.
1500 g reszelt alma levét picit kinyomkodtam (így 1000 g lett) és 50 g vajon, 35 g DW 1:4 édesítővel, fahéjjal, szegfűszeggel, gyömbérrel és szerecsendióval megpároltam.
2 cs. tejszínes pudingot 700 ml tejjel (tejszín+víz), 1 cs. vaníliás xilittel, 40 g DW 1:4 édesítővel és 130 g vajjal megfőztem.
Az egyik lapra kentem a párolt almát, erre került a második lap, picit lenyomkodtam, majd megkentem a krémmel és
a tetejére raktam a harmadik lapot. 















Egy éjszakát ajánlott hűtőben pihentetni, én most csak 5-6 órát hagytam állni, de ez meg is látszik a szeletelésen :) Porrá őrölt édesítővel megszórva tálaltam.


Az eredeti recept Pintér Orsolyától való.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.