2017. október 19., csütörtök

Gyümölcsös-túrós szív


100 g búzalisztet, 300 g teljes kiőrlésű búzalisztet, 10 g sikért, 20 g élesztőt, 20 g DW 1:4 édesítőt, 1 kupak vaníliaaromát, 1 tojást, 1 csipet sót összegyúrtam 50 ml olajjal, 100-100 ml langyos tejszínnel és vízzel és a tésztát félórát kelesztettem.
250 g túrót 10 g zabkorpával, 20 g DW 1:4 édesítővel, 1 tojássárgájával és 1 ek. tejföllel összekevertem és rákentem az előzőleg kinyújtott tésztára. Megszórtam 50 g vegyes gyümölccsel (eper, málna, meggy, ribizli, áfonya) és a két oldaláról a közepe felé feltekertem, kb. 1 cm-s szeletekre vágtam. A szeletekből szívet formáltam és megkentem őket tojássárgájával. Sütőpapíros sütőlapon kb. 20 perc alatt pirosra sütöttem, porrá őrölt édesítővel megszórva tálaltam.
18 db lett, 15 g ch/db.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.