2017. december 22., péntek

Sportszelet

Hozzávalók : 500 g darált, cukormentes háztartási keksz, 4 evőkanál kakaópor, 250 g margarin, 50 g DW 1:4 édesítő, 125 ml víz, 125 ml tejszín, rumaroma, 200 g étcsoki, 2 ek. olaj.

A darált kekszet (én most csak összetörtem, nem daráltam) a kakaóporral összekeverjük.
Ezután egy edényben a margarint az édesítővel, a tejszínnel és a vízzel összemelegítjük annyira, hogy a vaj és az édesítő elolvadjon. Ráöntjük a kakaóporral összekevert kekszre és hozzáadjuk a rumaromát. Jól összekeverjük a masszát és egy tepsibe nyomkodjuk, míg a máz elkészül hűtőbe tesszük.
Gőz felett 2 tábla 70 %-os étcsokit 2 ek. étolajjal felolvasztunk, rákenjük a masszára, hűtőbe tesszük és néhány óra múlva meleg vizes késsel szeletelhető.
IR előtt gyakran készítettem ilyet, már nem emlékszem, kitől kaptam a receptet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.