2017. december 22., péntek

Lottószelet



125 g búzalisztet, 325 g teljes kiőrlésű búzalisztet, 250 g margarint, 60 ml tejszínt, 50 g DW 1:4 édesítőt, 5 tojássárgáját, 1 csipet sót és 1 kk. szódabikarbónát összegyúrtam. A tésztát elfeleztem és az egyik feléhez hozzágyúrtam 15 g kakaóport.
Egy 28*28 cm-s tepsit kibéleltem sütőpapírral és beletettem a kinyújtott kakaós lapot. Megkentem 4 ek. cukormentes baracklekvárral és rátettem a kinyújtott sárga tésztát, majd ezt is megkentem lekvárral.
4 tojásfehérjét 65 g DW 1:4 édesítővel és csipetnyi sóval kemény habbá vertem, óvatosan beleforgattam 200 g darált diót és a tésztára simítottam. Előmelegített sütőben kb. 30 percet sütöttem, majd a sütőben hagytam kihűlni, hogy a hab megszáradjon.
Nagyi féle recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.