2017. december 23., szombat

Kozáksapka

5 tojást szétválasztottam. A sárgáját habosra kevertem 20 g DW 1:4 édesítővel, 10 ml olajjal. A fehérjét egy csipet sóval kemény habbá vertem és óvatosan a sárgájához forgattam. Beleszitáltam 20 g búzalisztet, 70 g teljes kiőrlésű búzalisztet, 10 g kakaóport és késhegynyi szódabikarbónát. A masszát gáztepsi méretű sütőlapon tűpróbáig sütöttem. Amikor kihűlt, pogácsaszaggatóval 20 karikát szúrtam ki belőle.
40 g vanílás pudingport megfőztem 20 g DW 1:4 édesítővel, 300 ml kókusztejjel és 125 g margarinnal. Amikor kihűlt, habosra kevertem.
2 piskótatallért összeragasztottam 1 ek. krémmel, körbekentem és kókuszreszelékbe forgattam.
Gőz felett felolvasztottam 50 g étcsokit 1 ek. olajjal és bevontam vele a sütik tetejét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.