2018. március 16., péntek

Sajtos lepény

400 g teljes kiőrlésű  búzalisztet, 5 g szódabikarbónát, 10 g sót, 250 ml 30 %-os tejszínt, 1 tojást, diónyi kacsazsírt összegyúrtam, 6 részre osztottam és köralakúra nyújtottam.
Lereszeltem 80 g trappista- és 40 g ementáli sajtot, pici sóval, borssal, petrezselyemmel és fokhagymaporral összekevertem és elosztottam a 6 lepényre, majd becsomagoltam a sajtot a tésztába és újra kinyújtottam őket.
Forró serpenyőben, 1-1 csapott tk. kacsazsíron mindkét felét aranybarnára sütöttem.

Sóval, borssal, fokhagymával és petrezselyemmel ízesített tejföllel tálaltam.

Ötlet (ez a recept szerintem hiányos): https://www.topreceptek.hu/recept/joghurtos-sajtos-toltott-lepenyke-30-perc-alatt-r470

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.