2018. március 3., szombat

Csokis csiga

130 ml 1:1 arányú tejszínes vizet langyosra melegítettem és 15 g DW 1:4 édesítőt, 10 g élesztőt felfuttattam benne. Amikor az élesztő dolgozni kezdett, hozzáadtam 15 ml olajat, 5 ml vaníliaaromát, 1 kisebb tojást, 40 g tejfölt, 10 g vaníliás pudingport, 70 g búzalisztet, 185 g teljes kiőrlésű búzalisztet és addig dagasztottam, míg elvált a kezemtől. Lefedve 1 órát kelesztettem.
A megkelt tésztát kb. 5 mm vékonyra sodortam és megkentem 25 g olvasztott vajjal. Megszórtam 4 ek. porxilittel, 2 ek. kakaóporral és 50 g durvára vágott étcsokoládéval és meglocsoltam 2 ek. olvasztott vajjal. A tésztát feltekertem és kb. 1,5 cm széles szeletekre vágtam, sütőpapírral bélelt tepsiben, előmelegített sütőben kb. 20 perc alatt készre sütöttem.
Porxilittel megszórva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.