2018. január 9., kedd

Túrós csavart

250 g túrót, 25 g DW 1:4 édesítőt, 1 tojásfehérjét, 20 g zabkorpát, 1 kupak vaníliaaromát összekevertem és állni hagytam, míg elkészítettem a tésztát.

150 ml langyos tejszín+víz keverékében elkevertem 60 g olvasztott vajat, 30 g DW 1:4 édesítőt, 15 g sikért, 15 g élesztőt és 120 g búzalisztet. Pár percet állni hagytam, hogy az élesztő dolgozni kezdjen, majd 2 tojást és 330 g teljes kiőrlésű búzalisztet gyúrtam hozzá. A tésztát kinyújtottam, egyik felét megkentem a túrós töltelékkel, félbehajtottam és kb. 2 cm széles csíkokra vágtam. A csíkokat megcsavarva sütőpapíros lapra fektettem, megkentem 1 tojássárgájával, megszórtam szeletelt mandulával és aranybarnára sütöttem őket. Porrá őrölt édesítővel megszórva tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.