2018. január 31., szerda

Sajtos-sonkás párna

120 g búzalisztet, 15 g élesztőt, csipetnyi DW 1:4 édesítőt, sót, 30 g tejfölt összekevertem 210 ml langyos vízzel, 10 ml olajjal és állni hagytam, amíg az élesztő dolgozni kezdett. Hozzágyúrtam 280 g teljes kiőrlésű búzalisztet és csak addig kelesztettem, míg a tölteléket előkészítettem.
100 g sonkás krémsajtot elkevertem 30 g tejföllel. Edami, trappista, Anikó és füstölt sajtot felcsíkozottam. A tésztát elfeleztem, mindegyik felét kinyújtottam kb. 2 mm vékonyra és 8 téglalapra vágtam. 8 tésztára 1-1 szelet sonkát fektettem, úgy, hogy fele lelógjon. A sonka felére sajtkrémet halmoztam és mindegyik sajtból tettem 1-1 szeletet, majd ráhajtottam a sonka másik felét.
Mindegyiket befedtem egy tésztaszelettel és villával lenyomkodtam az oldalát.
Tojássárgájával megkentem, tetejét bevagdostam, aranybarnára sütöttem és főtt tojással, salátával, fűszeres tejföllel tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.