2018. január 9., kedd

Cápaharcsa sajtos túrópuffanccsal, citrommártással, vajon pirított kelbimbóval

A puffancshoz lereszeltem 175 g trappistát, 25 g parmezánt. 200 g túrót elkevertem 2 tojással, 30 g teljes kiőrlésű búzaliszttel és késhegynyi szódabikarbónával. Sóval, borssal, szerecsendióval és apróra vágott petrezselyemmel ízesítettem. A masszához kevertem a sajtot és kis golyókat formáltam belőle. Forró olajban pár perc alatt aranybarnára sütöttem.

200 g kelbimbót megtisztítottam, elfeleztem, sóztam és 30 g vajon roppanósra pároltam, kicsit lepirítottam.

800 g (4 szelet) halfilét megforgattam sós, borsos, fokhagymás lisztben és kevés olajon mindkét oldalát aranybarnára sütöttem.

75 g vajat felolvasztottam, belereszeltem 1 gerezd fokhagymát, hozzáadtam 1 citrom levét, 20 g lisztet, 200 ml tejszínt, 100 ml vizet, sóztam, borsoztam és sűrűre főztem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.