2018. február 20., kedd

Túrós pite

2 tojás sárgáját, 20 g vaníliás pudingport, 15 g DW 1:4 édesítőt simára kevertem 100-100 ml víz és tejszín keverékével és pudingot főztem belőle. 750 g túrót összekevertem 50 g tejföllel, 10 ml vaníliaaromával, 25 g DW 1:4 édesítővel,  1 citrom reszelt héjával, 30 g zabkorpával és hozzáadtam a kihűlt pudingot. 3 tojás fehérjét egy csipet sóval kemény habbá vertem és a túróhoz forgattam.
100 g búzalisztet, 275 g teljes kiőrlésű búzalisztet, 1 tojást, 185 g margarint, 30 g tejfölt, 30 g porított DW 1:4 édesítőt és késhegynyi szódabikarbónát összegyúrtam. A tésztát elfeleztem, kisodortam és egyiket egy sütőpapírral bélelt, 24*28 cm-s tepsibe raktam. Rákentem a tölteléket és beborítottam a másik tésztával. Tetejét megkentem 1 evőkanál tej és 1 tojássárgája keverékével, vékony pengéjű késsel megszúrkáltam és előmelegített sütőben aranybarnára sütöttem.
Miután kihűlt, felszeleteltem és porédesítővel megszórva tálaltam.

Receptötlet: http://www.mindmegette.hu/turos-pite-veruss-szerint.recept/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.