2018. február 13., kedd

Baconbe tekert szűzérme mascarponés zöldséggratinnal

400-400 g sárgarépát és édesburgonyát felkockáztam, kevés olajon lepirítottam, majd pici vízzel felöntve puhára pároltam. Felkockáztam egy kisebb fej lilahagymát és 150 g zöld pritaminpaprikát. Összekevertem 200 ml tejszínt, 250 g mascarponet és 1 tojást. Sóval, borssal, szerecsendióval, petrezselyemmel, pici fokhagymával ízesítettem.
A párolt zöldséget egy kivajazott tepsibe öntöttem, megszórtam a hagyma- és paprikakockákkal és ráöntöttem a mascarponés krémet, megszórtam 100 g reszelt sajttal és aranybarnára sütöttem.

Összekevertem 2 evőkanál mustárt apróra vágott petrezselyemmel, pici fokhagymával és borssal. 400 g sertésszűzet kb. 2 cm széles szeletekre vágtam (12 db lett), sóztam és beleforgattam a mustáros keverékbe. A szűzszeleteket 1-1 szelet baconbe csavartam és serpenyőben, kevés olajon mindkét oldalukat nagy lángon picit lepirítottam, majd fedő alatt puhára pároltam. Amikor megpuhult, mindkét felüket pirosra sütöttem és a gratinnal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.