2018. február 21., szerda

Gyros

20 g élesztőt, 10 ml olajat, 260 ml langyos vizet, 150 g búzalisztet, 350 g teljes kiőrlésű búzalisztet, 1/2 kávéskanál sót összegyúrtam és 1 órát kelesztettem. Amikor megkelt, 8 felé osztottam és kerekre sodortam őket. Előmelegített, forró sütőben mindkét oldalukat kb. 5 percet sütöttem.

400 g csirkemellet felcsíkoztam, sóztam, borsoztam, fokhagymával, őrölt chilivel, kakukkfűvel, petrezselyemmel, pici rozmaringgal és köménnyel ízesítettem. 1 órát állni hagytam, majd kevés olajon pirosra sütöttem.

A pita tetejét kivágva salátával, apróra vágott hagymával, paprikával, paradicsommal, uborkával, fetasajttal, csirkével és fokhagymás, chilis tejföllel töltve, hasábburgonyával tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.