2018. február 3., szombat

Pudingos, túrós csiga

Felmelegítettem 100-100 ml víz és tejszín keverékét és 60 g margarint annyira, hogy a margarin elolvadjon.
135 g búzalisztet, 315 g teljes kiőrlésű búzalisztet, 30 g élesztőt, 1 tojást, 20 g DW 1:4 édesítőt, csipetnyi sót és a margarinos tejet összegyúrtam és 1 órát kelesztettem.
38 g Szafi vaníliás zabpudingot megfőztem 30 g DW 1:4 édesítővel, 5 ml vaníliaaromával, 150-150 ml víz és tejszín keverékével és belekevertem 250 g túrót.
A megkelt tésztát kinyújtottam, megkentem a kihűlt krémmel és feltekertem. Kb. 2 cm-es szeletekre vágtam és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam. Én szeretem , ha nincs sok széle a csigáknak, ezért úgy raktam, hogy összesüljenek, de természetesen lehet egymástól távolabb, aki úgy szereti. Tojássárgájával megkenve aranybarnára sütöttem és porxilittel megszórva tálaltam.
Eredeti recept: http://m.nosalty.hu/recept/pudingos-turos-csiga

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.