2019. december 23., hétfő

Kókuszkrémes torta

A piskótához 6 tojást szétválasztottam, a fehérjét egy csipet sóval kemény habbá vertem. A sárgáját 40 g negyedannyi édesítővel és 15 ml olajjal habosra kevertem. A sárgájába forgattam a felvert habot és 150 g lisztet (50 g tk. búza, 100 g búza), 10 g kakaóport. Előmelegített sütőben, 24 cm-es tortaformában tűpróbáig sütöttem. A kihűlt piskótát félbe vágtam.
6 tojás sárgáját 40 g vaníliás pudingport, 30 g kókuszreszeléket, 30 g negyedannyi édesítőt, 125 g margarint 300 ml tejjel sűrűre főztem.  A krémből 3 evőkanálnyit kivettem és összekevertem 50 g kókuszreszelékkel. Kis golyókat formáltam a masszából és kókuszba forgattam őket.
300 ml tejszínt felvertem 1 cs. habfixáloval, 20 g porrá őrölt negyedannyi édesítővel, majd a kihűlt krémbe forgattam.
Megtöltöttem a piskótalapokat a krémmel, majd bevontam vele a tortát.
Oldalát és tetejét kókuszreszelékkel és a kókuszgolyókkal díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.