2019. december 23., hétfő

Meggyzselés, fehércsokis isler

450 g meggyet, 100 ml vizet, 20 g negyedannyi édesítőt felfotrraltam. Vaníliával, fahéjjal, szegfűszeggel, gyömbérrel ízesítettem és 2-3 g konjacliszttel besűrítettem. (Konjacliszt helyett zselatint is lehet használni, vagy tölthető lekvárral, csokikrémmel...)
160 g búzalisztet, 420 g teljes kiőrlésű búzalisztet, 40 g porrá őrölt DW 1:4 édesítőt, 1 tojást, 320 g margarint, 10 ml vaníliaaromát, fél citrom reszelt héját, csipetnyi fahéjat, késhegynyi szódabikarbónát és 30 ml vizet összegyúrtam, majd fóliába csomagolva 1 órát hűtőben pihentettem.
A tésztát kb. 3 mm vastagra nyújtottam, kiszaggattam 5 cm-s pogácsaszaggatóval és előmelegített sütőben pár perc alatt készre sütöttem.
A korongokat a zselével összeragasztottam és egy éjszakára hűtőbe raktam.
Felolvasztottam 200 g cm. fehércsokit 1 ek. olajjal és bevontam vele a sütiket, hideg helyen hagytam megdermedni.
Nekem 30 db isler lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.