2019. december 24., kedd

Gesztenyekrémes képviselőfánk

150 ml vizet, 100 ml olajat és 50 g vajat egy csipet sóval felforraltam, majd hozzáadtam 50 g búzalisztet, 100 g teljes kiőrlésű búzalisztet. Addig főztem, míg elvált az edény falától, majd a tűzről levéve egyenként hozzákevertem 5 tojást. Habzsákba töltöttem és 30 db, kb. 3-4 cm átmérőjű halmot nyomtam egy sütőpapíros sütőlapra. Kb. 30 perc alatt aranybarnára sütöttem. 15 percnél korábban tilos kinyitni a sütő ajtaját, különben összeesik a tészta. (Eredeti recept: https://afonyamamora.blogspot.com/2017/05/mini-kepviselofank.html?m=1)
A krémhez 500 g édesítőszeres gesztenyemasszát 200 ml kemény habbá vert tejszínnel összekevertem, ezzel megtöltöttem a fánkokat.
200 ml, 10 g  negyedannyi édesítővel felvert tejszínnel díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.