2019. április 28., vasárnap

Finom kókuszos

7 tojást szétválasztottam. A fehérjét egy csipet sóval, 50 g DW 1:4 édesítővel, 5 ml vaníliaaromával kemény habbá vertem. 70 g teljes kiőrlésű búzalisztet, 30 g búzalisztet, 150 g kókuszreszeléket és késhegynyi szódabikarbónát összekevertem és apránként a habba forgattam. (Nem kell megijedni, ez egy elég tömör tészta, nem piskóta állagú.) Sütőpapírral bélelt 20*25 cm-s tepsiben, előmelegített sütőben aranybarnára sütöttem.
A 7 tojássárgáját 50 g DW 1:4 édesítővel, 230 ml kávéval, 40-40 g teljes kiőrlésű és finom búzaliszttel, 250 g margarinnal gőz felett sűrűre főztem. Miután kihűlt, kihabosítottam és a tésztára kentem. Tetejét én most 50 g durvára vágott, pirított földimogyoróval szórtam meg, de ízlés szerint lehet mandulaforgáccsal, kakaóporral, csoki-, kókuszreszelékkel ill. csokimázzal is bevonható.
Egy éjszakát hűtőben pihent, majd másnap szeleteltem.
Anyukám receptjét alakítottam át :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.