2019. május 1., szerda

Citromos tejbebulgur torta


200 g bulgurt megfőztem 200 ml víz és 200 ml tej keverékében, 50 g DW 1:4 édesítővel és 15 ml vaníliaaromával. A tűzről levéve hozzáadtam 2 citrom levét és hűlni hagytam.

A tortaalaphoz felolvasztottam 150 g margarint és összekevertem 75 g összetört cukormentes, teljes kiőrlésű háztartási keksszel, 95 g kókuszliszttel, 2 ek. tejszínnel és 50 g DW 1:4 vaníliás cukorhelyettesítővel. A morzsát 24 cm-s formába öntöttem, jól lenyomkodtam és hűtőbe raktam.

500 ml habtejszínt felvertem 10 g DW 1:4 édesítővel és hozzáadtam 20 g, 50 ml vízben felmelegített zselatint. A habot óvatosan a kihűlt bulgurba forgattam és eloszlattam a kekszes alapon. Néhány órára hűtőbe raktam, citrommal, mentával díszítve tálaltam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.