2019. április 7., vasárnap

Sajtos kréker

Sok receptet elolvastam, mielőtt megsütöttem, végül Rupáner-Gallé Margó receptjét vettem alapul:
https://www.google.com/amp/s/rupanerkonyha.cafeblog.hu/2016/12/30/lyukacsos-sajtos-kreker/amp/
60 g búzalisztet, 140 g teljes kiőrlésű búzalisztet, 2 tojás sárgáját, 180 g vajat, 20 g tejfölt, késhegynyi szódabikarbónát, 1 tk. sót és 200 g apró lyukon reszelt sajtot összegyúrtam. A tésztát elfeleztem és az egyik felébe fokhagymát, szárított metélőhagymát és borsot gyúrtam.
Fóliába csomagolva 1 órára hűtőbe raktam, majd kb. 2 mm vastag téglalapra nyújtottam a tésztákat. Keresztben és hosszában is felcsíkozottam, majd a kapott négyzeteket átlósan elfeleztem. A kis háromszögekre szívószállal lyukakat csináltam, majd előmelegített sütőben, sütőpapíros lapon pár perc alatt aranybarnára sütöttem őket.
Nekem 190 db lett, ami 4 gáztepsinyi mennyiség. Egy baj van vele, hogy nem lehet abbahagyni 😀 Biztosan nem utoljára készült, legközelebb pizzás ízben próbálom ki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.