2019. április 14., vasárnap

Feta sajtos, újhagymás, pritaminos mini lepénykék fokhagymás mártogatóssal

125 g apró kockára vágott pritaminpaprikát és 3 szál újhagymát kevés olajon "megfonnyasztottam". Sóval, borssal, bazsalikommal, petrezselyemmel és fokhagymával ízesítettem.
120 g búzalisztet, 280 g teljes kiőrlésű búzalisztet, 100 ml tejet, 150 ml langyos vizet, 25 g élesztőt, 1 tojás sárgáját, 50 ml olajat, 1 csipet sót összegyúrtam és addig dagasztottam, míg elvált az edény falától.
A tésztát kb. 3 mm-re kinyújtottam és fánkszaggatóval kiszaggattam. Nekem 38 db lett. Sütőpapíros lapra sorakoztattam őket és elosztottam rajtuk a hagymás, paprikás keveréket. Megszórtam 100 g kockázott fetával, reszelt trappistával és aranybarnára sütöttem.  Fokhagymás, borsos, sós, tejfölös mártogatóssal tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.