2020. április 11., szombat

Tejszínhabos almás krémes


750 g reszelt almát fahéjjal, 15 g negyedannyi édesítővel megpároltam. 80 g vaníliás pudingport 300 ml vízzel simára kevertem és az almával sűrűre főztem. Közben a sütőt előmelegítettem a piskótának.

6 tojást szétválasztottam. A fehérjét egy csipet sóval kemény habbá vertem. A sárgáját 15 g negyedannyi édesítővel, 20 ml olajjal habosra kevertem. Hozzászitáltam 40 g búzalisztet, 80 g teljes kiőrlésű búzalisztet és késhegynyi szódabikarbónát, majd óvatosan összeforgattam a fehérjehabbal. Előmelegített sütőben, sütőpapíros lemezen 22*28 cm-es piskótalapot sütöttem.

A piskótát rácson kihűtöttem és süteménykeretbe raktam, majd rásimítottam a még meleg almát (langyosan, hidegen már nem kenhető) és hűtőbe raktam dermedni.

80 g vaníliás pudingport, 40 g negyedannyi édesítőt simára kevertem 500 ml tejjel (lehet felesben habtejszín és víz) és 250 g margarinnal sűrűre főztem. Amikor langyosra hűlt, kihabosítottam és a megdermedt almára simítottam.

2 óra hűtés után 500 ml, 40 g porrá őrölt negyedannyi édesítővel felvert tejszínhabbal díszítettem, tetejét megszórtam fahéjjal.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.