2018. augusztus 18., szombat

"Vienetta"

100 g 70 %-os étcsokit 1 ek. étolajjal gőz felett felolvasztottam. Szilikonos sütőpapírt vékonyan beolajoztam és a csokiból 3 téglalapot formáltam rá (hagytam 2-3 evőkanálnyit a tetejére), majd mélyhűtőbe raktam.
200 ml 30 %-os habtejszínt 15 db összetört pöttyédesítővel és 10 ml vaníliaaromával kemény habbá vertem.
250 g mascarponet 60 g görög joghurttal kikevertem és óvatosan beleforgattam a tejszínhabot.
Egy kb. 12*20 cm-es, 1000 ml-es műanyag dobozba kentem a krém negyedét, majd rátettem a sütőpapírról óvatosan leszedett csokilapot. Addig rétegeztem felváltva a krémet és a csokit, míg mindegyik elfogyott.
Mivel nem nagy adag, pár óra elég volt neki a mélyhűtőben. Mikor megfagyott, tányérra borítottam és olvasztott csokival, áfonyával díszítve tálaltam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.