2018. augusztus 25., szombat

Duplán túrós csiga

200 ml vizes tejszínt langyosra melegítettem és belemorzsoltam 20 g élesztőt, elkevertem 20 g DW 1:4 édesítővel, csipetnyi sóval, 10 ml vaníliaaromával, 140 g búzaliszttel és pár percet állni hagytam. Miután az élesztő dolgozni kezdett, hozzáadtam 90 g tejfölt, 15 ml olajat, 1 tojást, 250 g rögös túrót és 300 g teljes kiőrlésű búzalisztet.
A tésztát összegyúrtam és 0,5 órát kelesztettem.

A töltelékhez 250 g túrót összekevertem 1 tojással, 15 g DW 1:4 édesítővel, 5 ml vaníliaaromával és 20 g zabkorpával.
A tésztát kinyújtottam, rákentem a túrókrémet, feltekertem és kb. 1-1,5 cm széles szeletekre vágtam.
Sütőpapírral bélelt tepsiben kb. 30 perc alatt aranysárgára sütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.