2018. szeptember 9., vasárnap

Baconbe göngyölt sertésszűz tejszínes vargánya- és rókagomba-mártással, rozmaringos parázsburgonyával

1 kg megtisztított parázsburgonyát sós vízben megfőztem és kicsit hagytam hűlni.
2 db sertésszűzet megtisztítottam, sóztam, borsoztam, baconbe göngyöltem és alufólia alatt, pici vízzel 45 percet pároltam, majd a fóliát levéve pirosra sütöttem. Amikor elkészült, a tepsiből kivéve lefedve félretettem.
2-2 maréknyi rókagombát és vargányát megtisztítottam és a hús sütéséből visszamaradt kb. 2 ek. zsíron lepirítottam. Sóval, borssal, fokhagymával, petrezselyemmel és kakukkfűvel ízesítettem és felöntöttem 400 ml tejszínnel, majd sűrűre főztem.
Az előzőleg megfőzött burgonyát egy nagy serpenyőben 2 kisebb szál rozmaringgal vajon megpirítottam, és picit még utána sóztam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.