2018. június 2., szombat

Fűszeres-áfonyás pohárkrém

30 g Szafi Free vaníliás zabpudingot 280 ml kókusztejjel, kis kurkumával, fél citrom reszelt héjával és 15 pötty édesítővel megfőztem, majd belekevertem 500 g túrót.

250 g áfonyát, 20 ml vizet lassú tűzön főzni kezdtem. Amikor forrni kezdett, édesítettem, fahéjjal, gyömbérrel, szerecsendióval, őrölt szegfűszeggel fűszereztem. Konjac liszttel sűrítettem. Ebből elég 1-2 g, de konjac liszt helyett lehet zselatinnal is készíteni.

200 ml kókusztejet 3 pötty édesítővel és 20 g chia maggal addig melegítettem, míg a magok dagadni kezdtek.

Mikor mindegyik kihűlt, üvegekbe rétegeztem és 2-3 órára hűtőbe raktam.

Vízfürdőben megolvasztottam 20 g mentolos étcsokit és olajjal lekent sütőpapírra korongokat formáltam belőle. Kókuszreszelékkel megszórva hűtőbe raktam.

A lehűlt desszertet mentával és a csokikorongokkal díszítve tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.