2018. június 23., szombat

Fehércsokis, mascarponés mousse torta

A piskótához 4 tojást szétválasztottam. A fehérjét egy csipet sóval kemény habbá vertem. A sárgáját habosra kevertem 20 g DW 1:4 édesítővel, 20 ml vízzel és 5 ml olajjal. A sárgájába szitáltam 60 g teljes kiőrlésű búzalisztet, 20 g búzalisztet, 5 g kakaóport és késhegynyi szódabikarbónát.
Előmelegített sütőben, sütőpapírral bélelt tortaformában (26 cm) tűpróbáig sütöttem.
A kész piskótát rácson hagytam kihűlni.

150 g cukormentes fehércsokit 100 ml tejszínnel gőz felett felolvasztottam, majd elkevertem 500 g mascarponéval és 1 csomag expressz zselatinnal.
400 ml tejszínt 25 pötty összetört édesítővel habbá vertem és 2 csomag expressz zselatinnal elkevertem. A tejszínt a csokis krémbe forgattam.

A piskótát egy állítható méretű tortakarikába raktam és rásimítottam a krémet. 1 éjszakára hűtőbe raktam, majd áfonyával, málnával, ribizlivel, cseresznyével és mentával díszítettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.