2018. május 5., szombat

Diós brownie

Gőz felett felolvasztottam 130 g vajat és 130 g cukormentes étcsokoládét.
4 tojást 150 g xilittel, pici őrölt vaníliával habosra kevertem. A tojáshabba szitáltam 15 g kakaóport, 75 g teljes kiőrlésű búzalisztet (a szitán fennmaradó darabokat is beletettem), késhegynyi szódabikarbónát. Belekevertem az olvasztott csokit és 50 g durvára vágott diót.
Előmelegített sütőben, sütőpapírral bélelt tepsiben 20 percig sütöttem. Akkor jó, ha a teteje már nem nedves sehol, de a belseje még puha.
25 g porxilitet, 10 ml tejszínt, 10 g vajat, 10 g tejfölt és cseppnyi vaníliaaromát felmelegítettem, simára kevertem és lehűtöttem (nem szabad megvárni, hogy megdermedjen).
A browniet rácson hagytam langyosra hűlni. Vaníliás mázzal, durvára vágott dióval tálaltam.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.