2018. május 26., szombat

Epres pohárkrém

40 g Szafi vaníliás zabpudingot megfőztem 400 ml kókusztejjel, 20 pötty édesítővel. Amikor megfőtt, belekevertem 250 g túrót.
250 g epret összeturmixoltam és 50 ml vízzel, 30 g chiamaggal és 10 pötty édesítővel felfőztem.
Amikor az öntet és a túrókrém is kihűlt, üvegekbe rétegeztem. Alulra chiás eperöntet került, rá a túrókrém, majd ismét öntet. Hűtőbe raktam és 1 órát hűlni hagytam.
200 ml habtejszínt 10 pötty édesítővel és fél citrom reszelt héjával félkemény habbá vertem. 500 g epret felkockáztam.
A kihűlt krémre halmoztam a kockázott epret, rákanalaztam a tejszínhabot és eperrel, mentával díszítettem. (Természetesen lehet sima tejet és más édesítőt is használni.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.