2020. november 1., vasárnap

Diós kocka


A tésztához 6 tojást szétválasztottam. A sárgáját 20 g negyedannyi édesítővel, 10 ml étolajjal, 5 ml vaníliaaromával habosra kevertem. A fehérjét egy csipet sóval felvertem, de nem túl keményre. A sárgájába szitáltam 30 g búzalisztet, 60 g teljes kiőrlésű búzalisztet, késhegynyi szódabikarbónàt, hozzáadtam 50 g darált diót és óvatosan összeforgattam a fehérjehabbal.

Előmelegített sütőben, sütőpapíron 2 db, gáztepsi nagyságú, vékony lapot sütöttem, majd mindegyiket elfeleztem, így 4 db egyforma lapot kaptam. 

Míg a lapok sültek, elkészítettem a krémet.

30 g vaníliás pudingport, 100 g darált diót, 40 g negyedannyi édesítőt, 10 ml vaníliaaromát, 5 ml rumaromát sűrűre főztem 50 ml kávéval, 250 ml tejjel és 125 g margarinnal. 

A langyosra hűlt krémet kihabosítottam és megkentem vele a lapokat. A sütemény tetejére 1 kocka cukormentes tejcsokit reszeltem és 8 db fél dióval díszítettem. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.