2019. november 17., vasárnap

Meggyes, túrókrémes kocka

9 tojást szétválasztottam. A fehérjét egy csipet sóval kemény habbá vertem. A sárgáját 40 g negyedannyi édesítővel, 20 ml olajjal habosra kevertem. A sárgájába szitáltam 40 g búzalisztet, 140 g teljes kiőrlésű búzalisztet és késhegynyi szódabikarbónát, majd óvatosan beleforgattam a habot.
Előmelegített sütőben 3 db 20*30 cm-es  aranybarna lapot sütöttem.
700 g meggy levét kinyomkodtam és 20 g negyedannyi édesítővel, 40 g vaníliapudinggal, 5 ml rumaromával sűrűre főztem, majd belekevertem a meggyet.
Egy 20*30 cm-es süteménykeretbe raktam az első lapot és elkentem rajt a langyosra hűlt meggyes krémet, majd befedtem a második lappal.
40 g vaníliapudingot sűrűre főztem 40 g negyedannyi édesítővel, 250 ml tejjel és 125 g margarinnal. Mikor kihűlt, kihabosítottam és keverés közben 250 g túrót adtam hozzá. Ez a krém került a második lapra, majd a harmadikkal befedtem és hűtőbe raktam.
100 g cukormentes tejcsokoládét gőz felett felolvasztottam 1 evőkanál olajjal és bevontam vele a kihűlt sütemény tetejét.
Mielőtt teljesen megkötne a csoki, én mindig berajzolom, hol szeretném majd szeletelni a sütit, így biztosan nem reped meg a teteje.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.