2018. december 23., vasárnap

Gesztenyekocka

6 tojás fehérjét 30 g negyedannyi édesítővel, egy csipet sóval kemény habbá vertem. Beleszitáltam 40 g búzalisztet, 80 g teljes kiőrlésű búzalisztet, késhegynyi szódabikarbónát és óvatosan beleforgattam, majd 25 ml olajat is adtam hozzá. Sütőpapírral bélelt tepsiben, előmelegített sütőben tűpróbáig sütöttem.
A krémhez 200 g édesítőszeres gesztenyemasszát 5 ml rumaromával, 100 g mascarponéval kikevertem.
5 pötty porrá tört édesítővel habbá vertem 200 ml tejszínt és a gesztenyébe forgattam, majd folyamatos keverés mellett hozzáadtam 1/2 cs. zselatinfixet.
A krémet a kihűlt piskótára kentem és hűtőbe raktam.
Mikor a krém megdermedt, vaníliával és 5 pötty édesítővel felvert 200 ml tejszín került rá. Tetejét tálaláskor kakaóporral szórtam meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.