2018. november 2., péntek

Aranygaluska

250 ml tejszínes vizet langyosra melegítettem, belemorzsoltam 20 g élesztőt. 20 g DW 1:4 édesítőt, 50 g olvasztott vajat adtam hozzá és összegyúrtam 2 tojással, 150 g búzaliszttel és 350 g teljes kiőrlésű búzaliszttel.
A tésztát nem kelesztettem, 28 db golyót formáltam belőle és megforgattam őket darált dióban (70 g), majd sütőpapírral bélelt tepsibe sorakoztattam, meglocsoltam 20 g olvasztott vajjal. A sütőt nem melegítettem elő, mivel a tésztát nem kelesztettem, így volt ideje megkelni, míg bemelegedett. Aranybarnára sütöttem.
A sodót 700-700 ml kókusztej és tej keverékéből készítettem. 1 cs. vaníliás pudingport 6 tojássárgájával, 30 ml vaníliaaromával simára kevertem, 20 db pöttyédesítővel és a tejjel sűrűsödésig főztem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.